Jag såg en bild från mitt 80-tal, mitt hårdrocksjag

Written: 2010-03-18 @ 14:46:51

Sami, Jocke, Martin och Markus

Imorgon drar jag till Göteborg tillsammans med Lizette och Stina. På lördag ska vi nämligen se personerna ovan, blir tredje gången för mig nu. Kommer bli så jäkla underbart med livemusik igen, senast var Mustasch den 23 oktober. Vi drar direkt efter skolans slut imorgon och på kvällen ska vi se Alice I Underlandet i 3D. Känner på mig att denna helgen kommer bli väldigt fin och bra. Behöver verkligen det. Vi hörs på söndag!
Hade Bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Ditt största bloggfan/Ante från msn

Hoppas det blir jättebra och att du får det kul.:P :D

2010-03-19 @ 08:49:11
Postat av: frida

åh, ha så kul!

2010-03-19 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0