Som spårljus över stan, kommer våren

Written: 2010-01-11 @ 21:05:38
Hallå,
nu är första hela skolveckan igång (hade ju bara 2 dagar förra veckan) och jag är redan trött på den. Som tur var är det snart lov igen och de två veckorna efter det har jag praktik! Hur skönt är inte det, tre veckors ledigt från skolan. Måste dock hitta något ställe jag kan vara på snart, funderar på att gå till konsum och hemköp för att fråga där men måste ta mod till mig först. Är lixom världens blygaste person när det gäller sånt.. Nog om det!

Kent dunkar ut ur högtalarna och snart är det dags att se dom för tredje gången, ska bli sjukt gött. Det blir jag, lizz och stina som drar till göteborg och ser dom den 20 mars. Inte så långt kvar nu, ska beställa tågbiljetter så fort som möjligt för just nu ligger dom bara på 71spänn.. Måste dra nu,

Hade Bra, Ema \m/

20080801_015058_792145


Kommentarer
Postat av: STINA

det kommer bli UNDERBART! :D

2010-01-12 @ 15:45:27
URL: http://stinarasbergs.blogg.se/
Postat av: Liz

åh vad jag TAGGAR!! =D

2010-01-12 @ 21:44:16
URL: http://fotogumman.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0