I'm meant to blow you away...666

Written: 2010-04-03 @ 15:04:32

> Underhållning när man har tråkigt, dryga sig i cam.

Hej dudes, allt bra? Började dagen med att gå ut och springa runt munksjön men det gick väl sådär då jag har sjukt ont i halsen och hostar. Och jäklar vad varmt det är! 25 grader i solen, asgött! Nu har vi precis ätit lite påskmat och jag är hur mätt som helst, tror nästan min mage spricker snart.. hähä.

Har förövrigt blivit helt nerkärad i Corey Taylor, visserligen har jag alltid varit kär i honom men nu är det kärlek vi talar om! Herregud.. Hela min kropp ryser när jag hör hans röst, speciellt i denna videon. Igår kom jag på att jag har ju hört den låten live! Men utan Corey dock, det var någon annan snubbe som sjöng. Apocalyptica spelade ju på göteborgskalaset jag var på.. ta mig tillbaka tack!

Hade Bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

2010-04-03 @ 18:18:30
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: mersiha

ska vara med en kompis hur är det med diig då

2010-04-03 @ 20:00:03
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :P

2010-04-04 @ 18:05:48
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: King of Metal :P a.k.a din galna vän, Ante

Den här goa tjejen har jag sett i cam. :O :P (*Stoltsera med min fina 'stoltsera dans'*)



Och när jag blir känd trummis, så lovar jag dig att du ska få träffa Corey. :) (Måste bara hålla det löftet nu också xD)

2010-04-05 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0