Well look at me, what do you see

Written: 2009-09-04 @ 16:50:20
Hey guys,
dålig uppdatering jag vet. Men har som vanligt ingenting att skriva så då känns det lite onödigt att bara skriva massa tråkiga saker som t.ex skolan. Nu är det ialla fall helg och jag har inget planerat. Det är spelning på Brunnen ikväll men jag orkar verkligen inte gå dit för jag har hur ont som helst i kroppen.

Children Of Bodom hörs ur högtalarna och jag saknar Metaltown grymt mycket! Jag vill tillbaka, det är den plats som jag är överlyckligast på. Att få se så många bra band, lyssna på underbar musik och träffa så mycket människor är helt sjukt underbart. Vi får hoppas att de bokar ännu mer bättre band tills nästa år men det lär bli svårt, iår var det bättre än bäst. Nu ska jag fortsätta att kolla igenom alla mina bilder och videos,

Hade Bra, Ema \m/

26 juni 2009, bästa dagen i mitt liv<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg blogg!!

2009-09-04 @ 23:33:04
URL: http://annaklangs.blogg.se/
Postat av: matilda

cool blogg, älskar när du skriver om musik osv. du skriver grymt bra :D

2009-09-08 @ 13:21:04
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0