When youre down, down, in black

Written: 2009-10-24 @ 14:22:41
Hallå,
Igår var det somsagt Mustasch som gällde. Jag och Sofi kom upp dit strax efter sex tiden och då var det bara 3pers i kön. Efter ett tag åkte det ut en bil från folkets park och så skämtade jag lite att "tänk om mustasch sitter i den bilen.." Vilka är det inte som sittar där i om inte dom? Ralf satt i baksätet och vinkade som en drottning till de 10 personerna som då stod i kön haha.

Vid åtta började dom släppa in och vi sprang direkt till scenen och ställde oss i mitten. Alla andra gick till baren och tog en öl, varför är man inte 18 än? Aggressive Chill började spela vid nio och dom var helt okej. Det började bli mer och mer folk och dom puttades, trängdes och allt som har med en konsert att göra. Sen drog Mustasch igång vid tio och fyfan vilket drag det blev. Alla tryckte på framåt som in i helvete och jag trodde seriöst att staketet skulle gå sönder. Hon som stod brevid mig svimmade efter bara 10 minuter och det trodde fan jag att jag också skulle göra. Men jag klarade mig, i 20 minuter ialla fall. Sen bytte jag och sofi plats med dom trevliga killarna bakom oss och försökte komma ut från publikhavet, lättare sagt än gjort. Jag har inte haft så svårt att andas på skitlänge. Senaste gången var när Sonic Syndicate och Dead By April spelade i folkets park 08. Men för att sammanfatta allt kort; Mustasch var jävligt grymma som vanligt, det var skitsurt att det blev som det blev och varför stannade jag inte kvar på signeringen för?!


Mustasch @ Annexet

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. ja visst är dom! känner mig lagomt lycklig när nicklas inte är helt fel... haha ;)

2009-10-24 @ 18:35:45
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag såg ju Mustasch i Gbg idag och RALF PUSSADE MIG! :D <3



Helt underbar spelning i övrigt också ;)

2009-10-25 @ 02:24:07
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Ja, jag var typ världens lyckligaste människa igår!! :D men ögonkontakt under en hel låt är inte helt fel det heller ;)

2009-10-25 @ 11:21:52
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Sant, det kommer bli jävligt svårt att uppleva något bättre...

2009-10-25 @ 11:59:54
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0