Burn this city to let them know we're here

Written: 2009-10-08 @ 14:48:42
Hey guys,
sitter här just nu och funderar på vilken film jag ska skriva en recension om. Min hjärna står verkligen still, har ni något tips? När jag kom hem från skolan åkte jag och mamma upp till elgiganten för att kolla på min nya mobil, längtar sjukt mycket tills jag får den. Min nuvarande går bara mer och mer sönder för varje dag som går.

Tittade runt lite på Sonic Syndicates blogg på rockspot och då såg jag att Karin hade lagt ut sina 10top låtar på spotify, och jäklar vilken grym musiksmak hon har! Här har ni länken
Hittade även John´s top10 --> länk

Hade Bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg<3

2009-10-09 @ 18:42:28
Postat av: Alexandra

Hoppas du lyckas med din dröm! Kan tänka mig att det skulle vara ett jävligt roligt jobb. Alla konserter man får vara på :P Aaaahh

2009-10-09 @ 19:03:06
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: sofia

the rock är asbra och kul att resencera! eller kul, jag fick MVG i alla fall haha :D



sv: erkänn den är kul! dör varje gång xD

2009-10-10 @ 10:47:11
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0