Let´s Hope It´s Got A Happy Ending

Written: 2009-05-31 @ 12:22:41
Hallå,
Är helt död idag efter gårdagen men det var sjukt kul förutom att det var översminkade fjortisar överallt och fulla jävla kärringar som trängdes. Alla artister var mycket bättre än vad jag trodde men det var nog tack vare publiken jag tyckte det. Herregud vilken stämning det var! Helt underbart. Bara för det längtar jag ännu mer till metaltown nu där det är ännu mer stämning i publiken. Orkar inte skriva så jättemycket om dagen så jag låter bilderna tala för sig själv. Bilderna från själva festivalen kommer senare för jag ska precis börja redigera dom lite.

Hade bra, Ema \m/


Vi åt på det nya stället, Tex Mex. Hur jäkla gott som helst, köttet var dock jätte starkt så halsen brändes :< haha

Efter att vi ätit klart och köpt godis gick vi ner till parken och stekte i solen..

Bungyjump, fattar inte hur dom vågar ._.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh vilka.. ehmm.. vackra bilder på mig..



haha är oxå helt död idag :D sjukt kul vare ju ^^

2009-05-31 @ 12:38:00
Postat av: Nicolaas

"åh vilka.. ehmm.. vackra bilder på mig.. "



Klart dom var :D Synd att det inte var några på Ema bar :(

2009-05-31 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0