Jönköpings Marknad

Written: 2009-05-29 @ 16:40:53
Hallå,
idag är det Jönköpings marknad så jag och Sanna var nere en sväng. Det var väl som det brukar vara, trångt, ballongen, zigenare med sina jävla 'visslor' som man har i munnen, sockervadd, remmar + kolor osv. Efter ett tag köpte vi oss tre remmar var och satte oss vid en bänk och njöt av värmen. Nu är jag i alla fall hemma och tänkte äta något innan jag drar till UKM som är ikväll. Vet dock inte vem jag ska gå med än men det löser sig.

Hade bra, Ema \m/


Yes, jag är svarthårig igen :)

Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Jag vill färga håret. Hoppas det blev fint!:)

2009-05-29 @ 18:56:48
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0