I've been gone for far too long

Written: 2009-05-16 @ 14:23:09
helg helg helg , herregud vad skönt!

Måste verkligen vila ut mig efter denna vecka, fick dock ingen sovmorgon imorse för Amanda kom hit och klippte mig och sofi. Så nu är mitt hår tunnare och uppklippt, tack:) Ikväll ska jag och sofi mysa till det riktigt mycket framför tv med kex & ost, vindruvor och massa godis. Kommer säkert kolla på melodifestivalen även om jag hatar det. Kollar nog på det mest bara för att få skratta lite åt alla dåliga låtar och uppträdanden. Veckan som kommer blir otroligt skön. Ska bara vara i skolan måndag och tisdag sen är vi lediga. Superdupermegaskönt.

Hade bra, Ema \m/


Bullet For My Valentine@Metaltown    (rockfoto.nu)

Kommentarer
Postat av: evve

jo :P hade precis klippt mig, tror inte ni hann se de..

2009-05-17 @ 15:38:46
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-05-17 @ 17:14:03
Postat av: Dennis

Hearts burst into fire

2009-05-17 @ 23:10:25
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0