I let my guard down and you caught me by suprise

Written: 2009-05-01 @ 11:31:14
Godmorgon,
Hade ni en trevlig kväll/natt igår? Det hade jag i alla fall. Frida och Rebecka kom till mig vid 22 tiden och då gick vi runt lite i stan och kollade på alla fulla människor (skit kul). Sen gick vi bort till vätterstranden för att leta reda på Jonathan med det gick inte så bra så vi gick hem igen:p Då var klockan ungefär tolv så jag bestämde mig för att gå hem för min jävla träningsvärk kom tillbaka. Hatar den :(

Idag ska jag bara ta det lugnt och göra lite naturkunskap(jippie) Ikväll kommer jag tagga otroligt mycket inför Popadelica som är imorgon! Lär vara helvild :D Sanna, du lär vara helt slut imorgon när du är i mitt sällskap ;p haha

Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Sonic Syndicate - Blue Eyed Fiend ]

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

taggataggatagga! :D

räknar med att vara helt död på söndag :D

2009-05-01 @ 12:37:04
Postat av: Claudia

cool blogg du har! :)

2009-05-01 @ 18:28:09
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sonic Syndicate är grymt bra!!

2009-05-05 @ 13:53:34
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0