I know the way to go, no one's guiding me

Written: 2009-05-08 @ 18:57:19
Hej hallå här är det dålig uppdatering ;p
Finns inte så mycket att skriva om dagen egentligen förutom att vi var tvugna att avbryta våran uteidrottslektion efter kanske 20min pga ösregn och åska. Herregud vad det öste ner! Men jag och Sanna hade tur för vi skyndade oss så mycket till skolan så vi kom in precis innan det började regna som mest. Sen efter 5 minuter kom alla andra in jätteblöta. Håret låg slickat och likaså kläderna. Kan bjuda på en liten skabb bild hur jag såg ut när jag kom hem


Efter att det slutat regna och åska gick jag, mami och sofi ner till stan. Köpte en tröja på Gina men ska lämna tillbaka den imorgon för den satt inte så bra :/ Sen köpte jag även godis + två tidningar så min kväll är räddad :D haha

Hade bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Kadri

DAG 2. Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??

Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

2009-05-08 @ 23:18:44
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul gympa lektion :P

2009-05-09 @ 11:03:10
Postat av: SannaAwesome

tidernas bästa idrottlektion ;)

2009-05-09 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0