I hope its something worth the waiting

Written: 2009-05-28 @ 14:32:59
Kollade runt lite på youtube nyss och tillslut hamnade jag på From First To Last´s 'Emily'. En låt jag lyssnade väldigt mycket på för ungefär två år sedan. Den är fortfarande lika underbar, hela jag ryser. När jag lyssnat klart på den kom jag ihåg en annan låt som jag också brukade lyssna på dygnet runt. Det är Cellar Door med Escape The Fate. Världens mest underbara låt någonsin! När jag mådde som dåligast kom jag ihåg att jag brukade lyssna på denna när jag grät, haha. Shit, det går inte beskriva hur jävla bra den är.

Lyssna och NJUT!




Kommentarer
Postat av: Minda

Jag älskar Emily <3

2009-05-28 @ 21:58:32
URL: http://mminda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, den är grymt bra!

2009-05-29 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0