Dom kommer från fabriken för att ta med Black Jim hem

Written: 2009-05-06 @ 11:20:25
Hallå :)
Himlen är grå och regnet öser ner, skit kul väder verkligen. Jag som tänkte gå ner till skolan för att hämta min kalender och svenska bok men det tänker jag verkligen inte göra nu. Har ju inte ens ett paraply.. Är fortfarande sjuk, men idag har vi ledigt från skolan för vi har en såndär 'operations dagsverk dag' då vi ska jobba/samla in pengar till något fattigt land. Så jag är hemma och ska städa mitt rum, haha.

Jag funderar på att göra en ny kategori som ska heta "Veckans band" där jag skriver om något speciellt band som jag eller ni läsare tycker om. Vad säger ni om det? Skulle det vara trevligt? kom gärna med andra förslag också :)

Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Thåström - Om Black Jim ]

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

dagens band: Movits! :D



krya på dig förresten, fast det kan ju inte vara pollen som drabbar dig nu eftersom det regnar 24/7

2009-05-06 @ 11:41:05
Postat av: Sindarin

Ser att du vill bli rockfotograf... då ska jag tipsa dig om en etablerad sådan och hans hemsida. Kanske finns det lite inspiration att hämta där =) http://www.rockfoto.se

2009-05-06 @ 11:52:47
URL: http://sindarinsworld.blogspot.com
Postat av: Mimi

Dagens band låter intressant. Men blir det inte jobbigt att publesera ett nytt band varje dag?

Krya på dig oxå (:

2009-05-06 @ 11:58:21
URL: http://actsoffolly.blogspot.com/
Postat av: Dennis

Försök istället med veckansband, det minskar pressen att "behöva" skriva varje dag

2009-05-06 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0