I have screamed until my veins collapsed

Written: 2009-03-05 @ 17:59:05
tjenare tjenare :)
nu har jag hjälpt mamma med att fixa sofis nya laptop. Är jävligt avundsjuk men i och med att jag har en sååån snäll syster så får jag använda den ibland när inte hon använder den då ;) heh
Just nu sitter jag och lyssnar på låten som vi ska göra en film till på rörlig bild. Det är hur svårt som helst! Det ända jag tänker på är något sorgligt och jag orkar inte göra någon sån film ;( men i värsta fall får vi väl göra det.. haha för första gången på jätte länge så är jag taggad inför gympa lektionen, vi ska spela fotboll ^^ Ibland ångrar jag att jag slutade men jag skulle ända inte hinna med träningarna med alla läxor osv..

Nu måste jag dra
Hade bra, Ema m/


Joey Jordison (slipknot)

Kommentarer
Postat av: Rebekka.

slipknot är läskiga ;o jag klarar inte av att kolla på en av deras videor utan att börja gråta xD

2009-03-05 @ 18:32:07
URL: http://bbeccaaez.blogg.se/
Postat av: Sanna

alla läxor? serri ema, vi går media ;)



men skriv ner alla känslor och intryck du får av låten under dens gång så försöker vi skapa nånting utav det sen

2009-03-05 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0