I cant help what I hear in my head

Written: 2009-03-15 @ 15:11:20
Hej igen :)
Nu har jag precis ätit och nu väntar naturkunskaps böckerna på mig. Har prov på tisdag och jag tänkte börja plugga reda nu så jag inte sitter med allt imorgonkväll. Filmningen gick bra :) Det var väldigt mycket folk som glodde på oss hela tiden men det var väl inte så konstigt :p haha Så nu är det bara redigeringen som är kvar och så får vi hoppas att filmen blir bra :)

Hade bra, Ema \m/








nejnej, jag står inte alls konstigt xD

Kommentarer
Postat av: Andie

Fin blogg! Du har cool musiksmak. Kollade in här efter din spotlight moment på bloglovin´.

2009-03-16 @ 01:39:17
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0