Can´t find a place where I feel home

Written: 2009-03-02 @ 11:40:23
Hallå bloggen :)
Har håltimma nu för våran musiklärare är borta. Eller vi kan ha musik om vi vill för en annan lärare kunde öppna om vi ville men det var ganska många som gick hem istället så då gjorde jag också det. Så nu har jag två timmars hål och sen så är det rörlig bild och då är jag själv för sanna är sjuk.. Får väl sitta och redigera eller något sånt.

Mitt öra gör ont så in i h*lvete! Hittills har jag tagit 7 tabletter idag + salva.. :P haha känner mig verkligen som en knarkare

Nu ska jag äta, skriver senare :)
Hade bra, Ema \m/



[Just nu: Mustasch - Double Nature ]

Kommentarer
Postat av: Nattis

ush då hoppas det blir bättre!

2009-03-02 @ 11:50:57
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sanna

du får redigera så det blir awesome ;D jag har typ legat i soffan och glott på tv ända sen jag kom hem :/

2009-03-02 @ 13:26:52
Postat av: Hannah

Ah, tänker alltid på hockey när jag hör den där låten. Mitt favoritlag använder den till spelarpresentationen på jumbotronen :D

2009-03-05 @ 16:17:48
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0