Flowers, flowers, flowers..

Written: 2009-07-10 @ 21:38:42
Hellu,
förlåt för så dåligt uppdaterande men som ni vet så har jag jobbat men nu är det slut med det! Det var sista dagen idag så nu ska jag bara posta min lönelapp sen får gärna pengarna börja rulla in. När jag kom hem gick jag och mamma ner på stan lite och åt. Köpte även ett fotoalbum så nu ska jag skicka efter ett x antal bilder från konserter/festivalen och sätta in i albumet. Sen var vi även på IKEA också, köpte 2 små vita lådor som jag har alla mina skivor i. Najs. Var precis ute och fotade lite blommor också! Vi har tänkt förstora upp en jäkla stor tavla och det får bli på någon blomma för den ska hänga i vardagsrummet.. Här kommer i alla fall ett collage,


Hade Bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

SNYGGT! :D

2009-07-10 @ 22:02:39
Postat av: Amanda

Fina bilder!! :O

:D

2009-07-11 @ 17:54:20
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0