We never cry for love - We're superheroes

Written: 2009-01-26 @ 16:04:54
Halihalå! :}
När jag kom hem från skolan nyss så var det några gubbar här från någonting-som-jag-inte-kan-namnet-på. Det är dom som ska göra om vårat badrum i alla fall och dom ska tydligen börja imorgon! Så snart ska jag packa ner allt jag behöver från mitt rum och flytta in till sofis rum, haha. Jag kan liksom inte vara i mitt rum pga att badrummet ligger precis brevid och det kommer vara fullt med saker utanför. ehe, sista duschen i det gamla badrummet ikväll då. Sen får vi åka till mormor/farmor elr någon annan och duscha. USCH detta kommer vara så jobbigt :[ Kunde det inte vara det andra rummet som var vattenskadat istället för det med dusch i??

I förrgår började jag sjunga på en låt som jag lyssnat på för jättelängesen, för den låten fanns på min Mp3 efter att den varit på lagning så han hade lagt in en låt för att se om den funkade. Men jag kom verkligen inte på vilka det var som sjöng den. Det enda jag visste var att dom sjöng, "We never cry for love - We're superheroes" och att jag älskade den. Men idag hittade jag den på youtube och det var ju inga mindre än Edguy som spelade den! Så nu sitter jag här och lyssnar på dom :B

Ne, nu ska jag börja bära in saker till sofis rum och sen ska jag plugga mediekunskap
Hade bra,    Ema \m/




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Edguy <3

2009-01-27 @ 12:06:38
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0