The end of the line

Written: 2009-01-06 @ 15:41:25
Goddagens :)
Seriöst, jag sover alldeles förlänge på mornana, halva dagen har ju gått när jag vaknar. Kommer inte orka gå upp vid halv7-7 på torsdag.  uhu
Jag blir så arg! Innan sminkade jag mig jätte snyggt för jag skulle ta ett speciellt kort som bara dök upp i huvudet, men blir bilden bra? NEJ. Jag är sämst som modell :< haha
Istället blev det några läppbilder som jag slänge ihop i ett collage.. eheh

Det är 171 dagar kvar tills Metaltown nu :D Jag längtar sönder :D Och nu har vi äntligen beställt hotell o allt. Bara biljett som fattas:p
Om West Coast Riot blir i år igen (dagen före metaltown) så funderar jag på att söka dit som funktionär.. Skit samma om man inte får betalt. För man kommer in gratis, man får gratis mat och man får komma in backstage. Fatta vad kul :D Speciellt om det är något bra band som är där. Fast det brukar det vara, förra året var The Used där:]

Nu ska jag göra massa annat :>
Hade bra, Ema \m/



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

tack detsamma :D

ååh jaså, jag älskar den! den är så bra :)

2009-01-06 @ 17:38:09
URL: http://anothervampire.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Skitsnygga bilder hörru :D

2009-01-06 @ 22:21:44
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0