Are we human or are we dancers?

Written: 2009-01-20 @ 18:10:13
Idag när gick in på aftonbladets hemsida på mediekunskapen blev jag både överlycklig och ledsen, The Killers kommer till sverige men dock bara till hultsfred. Och ska jag gå på det? N e j ! :(
Men om jag har råd när jag får reda på vilken dag dom ska spela så ska jag fan åka dit! Aldrig i livet att jag missar deras spelning, jag måstemåstemåstemåstemåsteMÅSTE se dom! ÅÅÅåh, nu blir jag sådär galen igen! HAHA

(tryck på bilden för att komma till artiklen)

Skolan idag var jätte seg, jag hatar tisdagar :( Det är lektion på lektion på lektion osv. Höjdpunkten var väl när jag, evelina och sanna gick till mc donalds och åt. haha
 Nu sitter jag här oc lyssnar på The Killers på full volym och ska försöka skriva lite på engelska uppsatsen. Önska mig lycka till :p

Hade bra,   Ema \m/

[ 157 dagar kvar till Metaltown ]

Kommentarer
Postat av: Future hairdresser

Lycka till:)

2009-01-20 @ 19:34:20
URL: http://evalottaedling.blogg.se/
Postat av: G I L R A E N

Gött, snart sommar och festival. <3

2009-01-21 @ 17:47:12
URL: http://gilraen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0