You say you wanna move on and you say I'm falling behind

Written: 2009-02-13 @ 18:59:55
Hellu,
Är på mycket bättre humör nu, musik gör allt<3 Mormor och morfar var här nyss och gav oss ett varsitt alla hjärtans dag present som bestod av 100kr. Det var som om dom hade läst mina tankar eller något för jag behöver en till röd hårfärg för det är inte så rött längre, mer rödbrun.. Inte så snyggt. Förresten, jag vet inte ens hur jag ska klara mig i skolan nu pga min lugg. Den är åt helvete. Visst, det ser helt okej ut på vänstersidan men på högersidan är den helt fail. Får väl försökta fixa till håret på något sätt så luggen inte syns eller nått :p

Ne, nu ska jag kila
Hade bra,    Ema \m/

[ Just nu : The Killers - Read My Mind ]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0