Taking all and giving whatever my pride would let me

Written: 2009-02-22 @ 17:05:56
Goddag :)
Jag ger snart upp när det gäller novellanalysen. Det går åt helvete :( Men jag måste göra den så jag ska snart fortsätta..

hihi, om jag har riktigt riktigt tur så drar jag och pappa (kanske sofi) till göteborg den 27 mars för att se Hammerfall! :D Har precis laddat ner massa låtar med dom och jag blev kär i dom redan efter två låtar. Bäst hittills är Last Man Standing och Hearts on fire <3 Hoppas verkligen vi kan gå, jag är så konsert sugen så jag dör snart!

Nu ska jag fortsätta med novellanalysen
Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Hammerfall - Last Man Standing ]

Kommentarer
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som kommer ta upp allt inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-02-23 @ 11:33:36
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-02-23 @ 12:48:31
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0