Some questions are dangerous, the truth is not an option

Written: 2009-02-22 @ 10:43:34
Godmorgon :)
Hur är det med er idag då? Med mig är det bra, ska sitta med min novellanalys hela dagen.. mindre kul ;<
Igårkväll spelades det LP skivor och sen kollade vi på Brittish Awards, Duffy vann nästan alla priser och Coldplay och Lady Gaga uppträdde, + många till.

Haha, sitter och lyssnar på massa intervjuver på bandit, dom är kul xD Speciellt Sonic Syndicate :p
Just nu skulle jag behöva jätte mycket pengar för om jag hittar någon att gå med så vill jag se Hammerfall när dom spelar i göteborg, sen vill jag se P!nk när hon kommer till stockholm och biljetterna släpps på måndag. Sen vill jag till hultan den dagen The Killers spelar och sen måste jag köpa metaltown biljett... Ge mig några tusen tack? (a)

Hade bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Jessica

ge mig också några tusen tack! varför är man inte rik , seriöst, man blir fan lycklig av pengar. Tänk hur mycket man kan göra, åhh :D det blir nog bara Metaltown för mig, pengarna räcker inte längre.

2009-02-25 @ 21:49:58
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0