So if you love me let me go, And run away before I know

Written: 2009-02-25 @ 16:07:03
Goddag :)
Hur står det till med er idag då? Med mig är det bra, fått reda på att jag ligger på MVG nivå i mediekunskap! :) ashärligt :D Haha, på dom två senaste proven har jag varit 2 och 1 poäng ifrån mvg så nu måste jag plugga litelitelite mer ;>

Påtal om plugg, försöker hitta svaren till alla ljudfrågor. Lättare sagt än gjort, man hittar förfan inte svaren! :( och vi har prov i det imorgon, aaaah. Usch, orkar inte med alla prov... Imorgon ska jag på hälsosamtal hos skolsystern också så jag missar datakunskapen. Halleluja!

Ne nu måste jag plugga
Hade bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: maaria

sv: haha ja den som inte tkr dt ska jag slå :*

2009-02-25 @ 16:38:20
URL: http://feelmymusic.blogg.se/
Postat av: linda

åh, manson <3

2009-02-25 @ 22:55:10
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0