Silent Night, Bodom Night

Written: 2009-02-03 @ 12:36:37
Godmorning kära läsare! ;}
Jag är hemma ifrån skolan idag, mår jätte konstigt. Hostar gör jag också så jag mår jätte illa.. Inte alls kul.
Idag skulle jag egentligen gå till skolsköterskan på ett sånt där hälsosamtal för första gången sen vi började men så blev det inte med det.. och imorgon ska jag till tandläkarn också, usch. Det första dom kommer göra är att klaga på piercingen, jag lovar. (den ligger och skrapar mot tandköttet, fast bara lite)

Jag längtar tills det börjar bli varmare ute. Jag har sjukt många idéer till modell-foton och det är liiite svårt att göra det nu. Men visst går det, om modellen känner för att bli sjuk ;P haha

Ne, nu ska jag nog starta Sims eller något annat dataspel, mohaha. Snart kommer Sims 3 ut, yay :D Jag är en sims tönt jao.

Hade bra,  Ema \m/


Modell: Antonia
Foto/Redigering: Ema

Kommentarer
Postat av: Ida

Tandläkare klagar alltid på piercingar... haha.

2009-02-03 @ 12:52:43
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Åfan, de har nog alltid klagat på mina....

2009-02-03 @ 13:33:47
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0