show me the dead stars, all of them sing.

Written: 2009-02-10 @ 15:56:58
Hej bloggen och kära bloggläsare :}
Idag är det då tisdag och här händer det inte så mycket, har damp på min lugg. Varför klippte jag av den?! Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden lite så man kunde ändra något.. Men jag funderar på att gå till en frisör så dom kanske kan trolla lite med den så det blir liite snyggare i alla fall, kan väl knappast bli värre än vad det är nu..
 Sen är jag otroligt glad över att jag har haft mellan 20-60 läsare/dag nu i 11 dagar. Visst, det är inte så mycket men för att ha en sån "okänd" blogg som jag har med 10 prenumeranter så är jag ganska stolt över det :) Men visst vill jag ha mer ;>

Har inte så mycker mer att säga nu, uppdaterar senare :)
Hade bra,     Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Cathie

Cool bild :)

2009-02-12 @ 11:48:04
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0