See you at the bitter end

Written: 2009-02-06 @ 09:18:37
Godmorgon
Fixat en ny header nu igen, om ni inte ser den tryck F5. Jag blir fan aldrig nöjd med min header, haha >.<
Idag är det skola från 9.45-16.10, kanonkul. Engelska,lunch,ljud & gympa. Uhu jag kommer inte stå ut med skoldagen men jag får väl gå och tänka att det är lov om några timmar så blir jag säkert gladare :)

Har precis fixat musik till mitt och sannas radioprogram så nu sitter jag och lyssnar på Petter - Det går bra nu och Placebo - The bitter end . Varför vi valde just petter av alla artister är för att låten handlar om pengar och det gör vårat radioprogram också ;p Sanna om du ser detta, D U  M Å S T E  K O M M A  T I L L  S K O L A N! (a)

Nu ska jag fixa håret :}
Hade bra,  Ema \m/


placebo

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG KOM!! ;D



iaf till en lektion ;P

2009-02-06 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0