Now the battle is over, Lost to apathy

Written: 2009-02-28 @ 13:39:19
Hellelu :>
uhu, nu är jag ledsen :( min statestik har legat runt 40 nu hur länge som helst.. sen igår var det bara inne 4 stycken på min blogg och idag 2. :( sen har jag förlorat en bevakare oxå.. blä på´t.
Men det är väl ändå inte så konstigt, jag skriver inget intressant. Det ända jag skriver om är skolan och hur intressant är det på en skala mellan 1-10?

Idag skriker det verkligen vår ute! Hur skönt som helst, solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag har inte ens varit utanför dörren idag, får se om jag tar en promenad sen. Håller på att städa mitt rum, det är skit stökigt.. haha

Hade bra, Ema \m/

[ Just nu: Dark Tranquillity - Lost to apathy ]

Kommentarer
Postat av: Sanna

D E T Ä R V Å R ! :D



Asskönt ute, du måste gå ut! Bra bilder blir det med ;) helt jävla awesome ;D

2009-02-28 @ 15:13:02
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-03-01 @ 02:46:15
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0