Mitt öra Written: 2009-02-28 @ 18:25:52
Just nu vill jag bara hugga av mitt vänstra öra! :< Helvete vad det gör ont!!
Som jag skrev för ett tags sen så har jag haft jätteont i mitt öra i över en vecka och det vill aldrig försvinna. Det var borta en dag efter att jag fått näsdroppar hos skolsköterskan men det är tillbaka nu. Mamma ringde till vårdcentralen imorse och frågade vad vi skulle göra och då sa dom att vi skulle köpa något medel på apoteket så då gjorde vi det. Så nu har jag legat i en halvtimme med droppar i örat men det har inte släppt! :'<
Så jag och mamma ska till vårdcentralen någon dag så dom får kolla vad det är för fel..

Hade bra, Ema \m/





längtar<3

Edit: Varför blev detta inlägget så konstigt?
- Stora bokstäver
-Allt i mitten
Eller är det bara jag som ser det?

Kommentarer
Postat av: Sanna

I see it too..

wierd.. trodde du va arg och skrev allt i caps

2009-02-28 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0