I only wish you weren't my friend. Then I could hurt you in the end.

Written: 2009-02-16 @ 18:40:55
Hallå bloggen :)
Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk som inte vill släppa, vi har inga ipren och det hjälper inte om jag går och lägger mig. Vill att mamma ska gå till hemmakväll och köpa en Ben & Jerry till mig.. hihi (a)
Nu har skolan börjat igen då, ganska skönt faktiskt :) Dagen var helt okej. Började med svenska och då läste hon några påståenden och då fick vi ställa oss vid antingen "ja" eller "nej". Efter det var det musik och då pratade han med oss en och en och berättade var vi låg när det gäller betyg. Jag ligger på ungefär G+, om jag vågar spela upp mer så kommer jag få VG. Sedan var det ljud lektion, haha. Vi prata somsagt in allt i en studio och det var jätte flummigt xD Hälften av allt ljud bestod av eeeeh, ehm, öh, skratt osv. Men vi får nog ihop 6-8 min ;)

Nu måste jag dra
Hade bra,    Ema \m/


Kommentarer
Postat av: eliin.

nice blogg! ;)

2009-02-17 @ 17:06:57
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0