My eyes are bleeding from the fear that's inside

Written: 2009-12-07 @ 13:07:46
Hey guys,
är hemma sjuk idag, mindre roligt. Har jätteont i halsen och är förkyld. Sen så gör min arm jätteont också pga sprutan. Satt och lyssnade lite på metalbox nyss och då spelades Bullet For My Valentine. Det var hur längesen som helst jag lyssnade på dom. Vilka underbara minnen det väcker, tre underbara konserter har jag haft turen att bevittna och jag har även fått Jay´s plektrum som hänger så fint på min vägg. Kommer ihåg den sista konserten - 6dec 08 (alltså igår för ett år sedan!). Jag och Sofi stod längst fram och Jay pekade på oss och gjorde metaltecknet och ville att vi skulle headbanga, när vi gjorde det gjorde han tummen upp och log sitt undebara leende. Åh, ta mig tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Astrid

Usch för sprutan. tog den idag och har redan ont! Inget bra tecken.. haha.



SV; tänk om man hade en sådan tur du ;P

Inte lika lätt att slinka sig ur på det sättet när man jobbar på ett nöjesfält. Försökte verkligen få ledigt men nästan alla som jobbade på stället skulle ju till Metaltown och ville absolut inte byta bort sina ledigheter. Det värsta var ju att jag stod där i mitt lotteri och fick ständiga updates om hur bra det var från diverse folk. Pepp man blev på att jobba då! NEJ!

Illa Illa. Men det kommer väll mer chanser ;>

2009-12-07 @ 15:55:56
URL: http://almostaddicted.blogg.se/
Postat av: darja

lyckos dih :( avundsjuk xD

2009-12-07 @ 16:01:18
URL: http://wilmut.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: va? amy lämnat evanescence? jag som kikar deras wikipedia och hemsida jämt, har aldrig sett något om det. jävla helvete om det är så alltså :(

2009-12-07 @ 16:10:05
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: SANIBO

nej, jag är inte alls avundsjuk.....................................................................!!!

2009-12-09 @ 18:59:58
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0