Julkläder, check!

Written: 2009-12-23 @ 17:05:53
Hallå,
har sprungit som en galning på stan både idag och igår för att köpa julklappar och leta efter någon tröja jag kan ha på mig som jag helst också ska kunna ha på nyår. Julklapparna inhandlades på mindre än en timme igår så det var skönt. Det där med att hitta en tröja gick mindre bra så idag var det panik gånger tusen. Så efter kanske en timme idag så hittade jag den, inne på Vera Moda för 299spänn. Känner mig pank nu, har spenderat 800kr på julklappar och andra stuff på bara två dagar..
> Jag lär nog inte uppdatera något imorgon så jag skriver detta nu; God Jul :)



Hade Bra, Ema \m/


orkade inte ta en ordentlig bild, men ni ser lite i alla fall hur den ser ut.. Ska ha lacktights under (Y)

Kommentarer
Postat av: Awesome

Happy Christmas your arse

I pray God it's our last :D

2009-12-23 @ 17:45:14
Postat av: Sanna (the one and only)

God Jul :D <3

2009-12-23 @ 17:45:54
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sanna, du är såååååååååå rolig som skickar kommentarer med två olika namn :D ser ju faktiskt ditt IP nummer ;D

2009-12-23 @ 18:03:48
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fint :)

2009-12-23 @ 20:48:15
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0