I´m dreaming in a casket

Written: 2009-12-23 @ 18:18:39

Helvete vad jag älskar dessa grabbar! Deras låtar har gått på repeat i snart en vecka, kan inte sluta lyssna! Hur kommer det sig att jag börjar älska ett band efter att jag har sett de live? Dom spelade på Metaltown 08 och visst tyckte jag om dom då men inte lika mycket som jag gör nu. Jag såg dom knappt på Metaltown då jag stod och väntade på Bullet For My Valentine. Men nu kommer de till folkets park den 9 april och jag måste verkligen gå, men jag har ett problem. Har ingen att gå med, like usual.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

JAG KOMMER NER OCH GÅR MED DIG! :D

haha. ja alltså hardcore superstar är ju bara för underbara. jag har sett dom live två ggr nu och man blir ju bara mer och mer förälskad efter varje gång.



sv: haha ja just när det gäller 18 är det lite fusk att jag fyller år så tidigt. surt att du inte fyller före sommaren, :(

2009-12-23 @ 19:20:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: astrid

åhhw. förstår vad du menar. Segt är det då. Måste väl finnas någon du kan gå med? :)

Alla älskar ju LoG hehe

Halva jävla Skövde ska ju dit känns det som så jag lär ju hitta folk jag känner både på tåget & i publikhavet :D

2009-12-23 @ 19:35:26
URL: http://almostaddicted.blogg.se/
Postat av: astrid

ajdå... känns klyschigt att säga det men man måste våga för att vinna. Ta mod till dig! :) Du får jättegärna möta upp mig och mina vänner utanför :) Finns stor risk för att vi ska köa ett jävla tag så det är bara att joina :)

Och världens blygaste person tror jag inte att du är ;)

2009-12-23 @ 21:49:34
URL: http://almostaddicted.blogg.se/
Postat av: Sanna (the one and only)

Men det var la ett jävla tjat om Hardcorn Superstar - Landvetters egna pingisklubb.

2009-12-24 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0