Party to the morning

Written: 2009-08-09 @ 12:22:44
Hallå,
jag lever! Blev ingen mer uppdatering i fredags för vi kom hem så sent. Men nu tänkte jag i alla fall skriva lite om helgen. I fredags åkte somsagt jag och mami ut till landet för att hjälpa till med en massa saker tills festen. Jag gjorde godispåsar blandannat till fiskedammen. Sen åt vi och hade det väldigt roligt med sång, haha. Sen igår hade vi ju då 30-års festen för min morbror och en av mammas kusiner. Vi åkte ut redan vid 11-tiden så vi kunnde hjälpa till med det sista och vid ett tiden började alla skåningar komma. Sen var det ju så att mammas kusin visste inte om denna fest utan hennes kille hade sagt att dom skulle till Stockholm men att dom bara skulle svänga in och hälsa på mormor och morfar. Så när dom kom så 'gömde' sig alla skåningar(vilket inte gick så bra) och när hon fick syn på alla började hon gråta, haha. Hon blev så överraskad. Kvällen blev i alla fall jättelyckad och det kommer massa bilder senare.

Nu ska jag och mina tusen nya myggbett(har fullt med prickar över benen) kolla buss priser/tider till göteborg
Hade Bra, Ema \m/


en bild från visingsö

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja vissa städer verkar ju ha så! haha, lönt ens xD

2009-08-09 @ 20:32:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0