Enemy - Show me what you wanna be

Written: 2009-08-10 @ 13:13:57
Hej,
jag mår hur dåligt som helst. I lördags fick jag jättemånga myggbett och jag tål dom inte så mina ben är alldeles röda och svullna av kliandes bett. Det är jätteplågsamt och jag mår skit över detta. Jag vill bara sova hela tiden för det är bara då jag inte känner något. Annars händer det inte så mycket här, måste beställa bussbiljetter också för på onsdag drar jag till göteborg och kommer hem igen på lördag. Det är nämligen göteborgskalaset och Hammerfall, Europe och Apocalyptica är de band jag ska se. Nu ska jag gå och dränka mina ben i kylbalsam

Hade Bra, Ema \m/

mitt knä.. </3

Kommentarer
Postat av: Jessica

usch för myggbett. dock har jag turen att inte få myggbett. har haft ett eller två myggbett i hela mitt liv ( jag tror att det var myggbett iallafall? ) haha :)



ohh, jag ska också på hammerfall och europe var det tänkt ;D kanske ses där

2009-08-10 @ 13:43:37
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

låter jobbigt, hoppas det blir bra snart, själv har jag klarat mej :D

2009-08-10 @ 17:41:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0