Curse the clouds over California

Written: 2009-08-17 @ 15:50:50
Hello everyone,
på fredag drar skolan igång igen då. Jag tycker faktiskt att det ska bli ganska kul men det kan ju bero på att peset är den bästa skolan i världen och att det bara finns trevligt och snyggt folk där. Ska bli extra kul nu när jag ska läsa foto också, så förhoppningsvis kommer jag bli jäkligt grymm på att fota haha.

Den 12 december blir det att se In Flames och Killswitch Engage i scandinavium! Festivalen Taste Of Chaos har nämligen kommit till Sverige! "Då så mina damer o herrar var det dags att presentera den svenska delen av Taste of chaos. Vi är oerhört peppade inför dessa spelningar,
som kanske blir våra sista i Sverige på ett bra tag. Det kommer att bli en grym kväll med många bra
band. Hoppas vi ses där!!!! – In Flames"  <-- Från in flames hemsida   Får hoppas att det kommer ännu mer bra band dit, som jag vet så har bla. Avenged Sevenfold spelat på den festivalen i belgien.

Hade Bra, Ema \m/


har fixat min Slipknot tröja lite, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

snyggt!

2009-08-17 @ 16:20:13
Postat av: [lisa bjernhagen]

nice den blev :D



sv: hehe okej ;) ja men samma som här då!

2009-08-17 @ 17:57:59
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0