Bring all your friends, let´s come together

Written: 2009-08-06 @ 13:58:21
Hallå,
klev precis innanför dörren då jag och mamma har varit och handlat lite på Ica Maxi. På lördag ska vi ha 30-års fest för min morbror + en av mammas kusiner så det blev en hel del cider, haha. Har precis läst igenom en ny artikel med Mustasch på jnytt. "I oktober gör rockbandet Mustasch tio exklusiva spelningar på svenska scener de tycker extra mycket om. Huskvarna Folkets Park den 23 oktober är en av dem." Detta är nog hundrade gången jag läser något sådant. Alla artister jag har sett som har varit i folkets park säger att detta är en av deras favoritplatser att spela på. Man är bara en arm ifrån publiken osvosv. Jag bara måste hålla med, man är jättenära bandet och publiken är alltid jätteglada och sjunger med. Och att de beskriver albumet som en rejäl käftsmäll med efterföljande blåtira gör mig bara ännu mer otålig. Ge mig 23 oktober nu<3 Läs artikeln här <--

Hade Bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ DARLING! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

2009-08-06 @ 14:16:20
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: hahaha ja, så sköm ;)

2009-08-06 @ 17:25:08
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0