Something takes a part of me

Written: 2009-04-24 @ 16:29:00
Hallå,
Jag sitter här och dör i värmen men jisses vad skönt det är :) Sol, strålande sol<3 Tänkte lägga in somriga bilder från mobilen men det gick inte<'3

Fick ingen sovmorgon imorse för det var nationella prov som gällde, uppsats delen i engelska. Gick väl helt okej, man skulle skriva om datorer.. Efter det hade vi 3 timmars håltimma så den spenderades på donken och hamnpiren, så jäkla underbart! Sen hade vi expo och då blev vi äntligen klara med vårat lilla skyltfönster så vi fick sluta tidigare där också. Den tiden tillbringades ute på skolgården och kafeterian. På idrotten skulle vi bada på Roselundsbadet men jag var inte med men jag åkte upp dit i alla fall för att inte få frånvaro och när vi kom upp dit så sa han att vi som inte var med skulle gå hem så då var det bara att traska hem i ungefär 20 grader stekande sol med skinnjacka. Så jag är helt död nu. (tog en timme att komma hem)

Hade bra, Ema \m/



Skrev för ett tag sedan att jag letade efter en speciell Korn låt och nu har jag hittat den! Den hette Freak On a Leash  <-- tryck för att lyssna

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

varför tog ni inte bussen? ofta han hade fått reda på det :P

2009-04-24 @ 17:35:22
Postat av: Ema - Metalälskare och fotonörd

sanna: vi ville vara duktiga ;) + att det är ju härligt väder :D

2009-04-24 @ 17:43:26
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack, vad gör du? =)

Kram

2009-04-24 @ 18:03:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Emine

Vad ska du göra ikväll?

2009-04-24 @ 19:49:36
URL: http://emoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0