So lonely, so scared, the darkness confused your mind

Written: 2009-04-19 @ 12:10:14
Godmorgon,
jag är helt slut! Stå och fota på en tio timmars festival är jobbigt men sjukt kul! Förutom att jag glömde mina öronproppar hemma så jag fick ganska ont i huvudet/örona..
Det gick faktiskt bra :) visst, bilderna blev ganska suddiga men jag fick några bra kort i alla fall :D Nu ska jag bara sitta och redigera ungefär 700 kort så bilder kommer senare :) I värsta fall kommer de imorgon, får se. Träffade Jonathan och Nicolas också, det var treeeevligt :D förutom att jag är så jävla blyg så jag sa knappt något, förlåt:*

Hade bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

va bra att det gick bra :D

2009-04-19 @ 12:32:05
Postat av: Encs

Det var så lite så :D

2009-04-19 @ 14:13:12
URL: http://encs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0