I'm the Queen of Apologys

Written: 2009-04-10 @ 15:50:43
Hej igen :)
jag dör av värmeeee, det är typ 14 grader i skuggan. När man gick ute kändes det som att man gick i en öken. haha.. Just nu sitter jag här och lyssnar på The Sounds. Maja är så jävla snygg! Och grymt bra live. Såg de på Pier Pressure för 2 år sedan. Kommer ihåg den spelningen som om den vore igår, och jag har aldrig hört ett sånt jubel som det blev när inga mer än Bam Magera & hans flickvänn kom in på scenen! Shit, alla blev galna. De var på festivalen i och med att hans brors band spelade där oxå, CKY.

Har inte så jättemycket att skriva egentligen, jag ville bara önska er alla en riktigt trevlig påsk! :) Och njut av värmen, om ni har någon då...
 
Kom ihåg:
Rösta på veckans blogg nedanför
Hade bra, Ema \m/


dagens outfit ;)

Kommentarer
Postat av: J

Ha en bra påsk

2009-04-10 @ 23:07:13
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: MILEY

The Sounds är underbara! Vart också på PP, var lite töntigt att Bam fick mer uppmärksamhet än banden. haha

2009-04-11 @ 22:41:07
URL: http://mileys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0