I'm in a prison of love and I can't break loose and live again

Written: 2009-04-30 @ 12:05:13
Hallå,
Äntligen är skolveckan slut och den underbara helgen kan börja! Den börjar redan ikväll när jag och några till ska 'fira' valborg. Vi drar nog till vätterstranden (bland alla fullisar) och hade trevligt :D Imorgon ska jag dock tillbringa några timmar med naturkunskap för vårat arbete måste vara klart tills tisdag och på lördag hinner jag inte, söndag kommer jag vara död av utmattning och jag pallar inte sitta hela måndags kvällen och skriva.

Nu ska jag gå ut med bella en stund.. Får se om det blir någon mer uppdatering innan jag drar ut
Hade Bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll!

2009-05-01 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0