Heavy thoughts tonight

Written: 2009-04-22 @ 14:10:25
Sry för att det inte blev någon mer uppdatering igår men jag satt och pluggade hela kvällen och så var vi hos mormor så jag hade aldrig någon chans att gå in på datorn..

Halva veckan har gått = snart helg. Längtar jättemycket även om jag inte ska göra något.. Ska bara bli skönt att vara ledig och ta det lugnt. Denna vecka har vi haft prov/redovisning varenda dag. Imorgon är det den ända dagen i veckan vi inte har något. På fredag är det nationella engelska <'3 isch..
> Såg precis att mina bilder ligger uppe på Ung Krafts hemsida nu, kolla här  - inte dom bästa kanske menmen..

Aja, detta fick bli en liten lam uppdatering men jag måste verkligen lägga mig och vila lite för jag är jättetrött..
Hade bra, Ema \m/



Bästa som kan hända mig i sommar: Sonisphere festival -  Metallica, The Hives, Lamb Of God,Cradle Of Filth och massamassa mer<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder det var på hemsidan!

2009-04-23 @ 17:30:19
Postat av: Anonym

metallica<3

2009-04-23 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0