Could be the dancer feeding the floor.

Written: 2009-04-13 @ 15:11:40
Hallå :)
Sista dagen på lovet och jag skulle inte tacka nej till en vecka till. Jag borde verkligen göra svenskan men jag orkar inte. Har jävligt ont i huvudet också :( Jag går och är nervös över att han från Ung Kraft kan ringa när som helst, jag hatar verkligen att prata i telefon. Alla tycker att jag är löjlig när jag säger att jag har telefonskräck men vafan, har man det så har man.

Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Pilgrimz - Shake-a-feather ]
See you @ metaltown \m/

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

måste komma på en anledning till att inte ha gjort svenskan :/ jag koncentrerar mig på engelska för tillfället, har typ 300 sidor kvar att läsa xD

2009-04-13 @ 15:40:35
Postat av: Dennis

Både jag och min tjej har telefonskräck :P

2009-04-13 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0