Slappisdag..

Written: 2008-12-30 @ 17:04:27
Hejsan :]
Slappis dag idag.. Har kollat på Mtv2 nästan hela dagen för det har varit massa metalprogram :)
übernajs! hehe
Sen har jag också varit på ica och hämtat mitt paket från rockmerch. Så nu sitter jag här med min nya Guns N´ Roses tröja och Children Of Bodom tröjan ligger på sängen, ska testa den snart också... Annars har det inte hänt så mycket idag.
Imorgon ska jag ut till Bankeryd och fira nyår hos Fanny ^^ Det ska bli trevligttrevligt, får inte glömma guitar hero gitarren bara... *påminnelse till mig själv lix* haha
Vad ska ni gör då? :)

Året 08-09

Året 08 har varit sjukt bra, men även dåligt.
Skolavslutningen i nian var den bästa jag varit på, för då visste jag att jag
slapp alla dom människor som jag inte tålde att se varje dag.
Men jag saknar även massa människor..
Att börja gymnasiet är det bästa som har hänt mig.
Att börja om på nått, träffa nya människor, ny skola. Allting var nytt.
  Jag har fantastiska minnen som jag aldrig kommer glömma,
Metaltown, alla konserter, människorna jag träffat osv..

Imorgon är det nyårsafton och det ska firas ute i Bankeryd hos Fanny.
Året 09 ska bli ännu bättre än 08.
Jag kommer se fyra av mina favoritband och det kommer säkert bli fler.
Jag ska verkligen försöka lära känna fler människor på skolan, men även andra.
Jag ska våga träffa folk irl och inte vara så blyg och osocial, som ni som har träffat
mig kanske märkt.
Jag ska kämpa för att bli den person som jag vill vara.

 

Hade bra :)

/Ema


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med slappdagar :)

2008-12-30 @ 17:57:58
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Gott nytt år också :)

2008-12-30 @ 20:59:11
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

GOTT NYTT ÅR :D

2008-12-31 @ 13:30:53
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0