Släktmiddag

Written: 2008-12-27 @ 17:37:56
Hellu alla trevliga människor

Kom hem från farmor och farfar för en liten stund sen. Har haft släktmiddag..
Det blev kalkon och jag åt det! (För er som inte vet så gillar jag inte kött, men jag gillade kalkon.)
Efter maten gick jag, sofi, wille och anton ner till dagiset och lekte i deras lilla lekpark. ^^
Men det var otroligt kallt så vi gick hem ganska fort :p
Sen gick vi till affären och köpte ett glasspaket,strutar och kolasås. Mums fillibabba, haha vilka roliga ord jag använder idag. xD
Efter det blev det kladdkaka och någon annan tårta/kaka. Mums på´t, jag är proppmätt..

Imorgon ska jag, sofi, anton och jonathan kanske gå på madagaskar 2. Även om jag och sofi redan har sett den xD
Anton och Jonathan vill så gärna se den så dom tvinga med oss.. Menmen, jag har absolute inget emot  att se den igen (a) ema<3madagaskar

Willepillesöt:*

Emapemmaful :]

willepillesöt:* (haha jag får alltid bara bilder på wille xD )

Kommentarer
Postat av: derslump@bdb

madagaskar 2 e skitbra:D:D

2008-12-27 @ 22:18:04
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Åhå! Var de bra live eller? :D

2008-12-28 @ 16:46:15
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Haha, lyllos dig howev ;)

2008-12-28 @ 16:56:12
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0