Har fixas & trixas det!

Written: 2008-12-22 @ 21:28:54
Med bloggen då ;)
  •   Flyttat menyn till vänster
  •   Fixat bloglovin, bevaka gärna bloggen! :)
  •   En liten trevlig text under min visningsbild, men jag ska ändra den lite snart..
Ska även fixa lite andra saker, men det gör jag kanske imorgon om jag har tid.
För imorgon så ska jag och Sofi dra ner till stan och köpa julklappar till mor o far + strumpbyxor till mig :]
Sen blir det väl julstädning (om jag orkar..) och förhoppningsvis lite fotografering om att som händer här i lägenheten.
Känner att jag har fotat väldigt mycket på sistonde! Jag har min lilla fotoperiod nu, hah. Fast vad gör det, jag älskar ju att fota ;)

Nu ska jag fortsätta att renovera bloggen..
/Ema

Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Lycka till med renoveringen då;)



SV: Haha, nevah! It's my precious. Fast iofs har jag så jävla många Maidenlinnen.. Haha. Såg du dem i somras förresten?

2008-12-22 @ 22:36:15
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: evve

bevakar din, bekvaka min kanske? (A) haha

2008-12-23 @ 00:46:37
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0