Hardcore Superstar + Bullet 9/4

Written: 2010-04-10 @ 12:16:21
Herregud, jag vet inte ens vart jag ska börja. Kvällen var så jävla bra, bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Jag lovade mig själv innan konserten att jag skulle nudda någon och jag skulle fånga något. Jag gjorde båda två

Jag och Sofi var först på plats uppe vid parken och helt ärligt kändes det lite mobbat. Men vad gjorde det när solen lös och man såg att massa från Bullet och Hardcore Superstar springa runt där inne på området. Men efter en liten stund var vi inte ensamma längre. När vi väl kom in så stod vi längst fram i mitten ungefär och vid halv 9 drog Bullet igång. Jävlar vilket drag det var, hur underbart som helst. Jag bara njöt och headbangade mig genom hela spelningen. Jag nuddade även 2 stycken och fick ett plektrum så bara under Bullet fick jag det jag ville.

Vid 22.40 åkte skynket ner och där på scenen stod dom, Hardcore Superstar! Publiken blev helt insane och jag kände redan under första låten att jag skulle bli mosad men fyfan vad det var värt det. Redan under andra låten, Into Debauchery, fångade jag Addes trummpinne. Men jag fattade inte riktigt hur. Låtar efter låtar brändes av och sen kom det bästa. Vic ställde sig precis vid scenkanten och alla sträckte ut händerna, inkl jag, som man vanligtvis gör när någon kommer nära och helt plötsligt tog han tag i min hand och höll kvar jättelänge! Hans leende var helt underbart och efter det var jag i himmelriket. Hela konserten gick så fort och jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Men den gjorde ju det och när jag gick till bussen hade jag med mig plektrum från Bullet, trummpinne från Adde och ett plektrum från Vic. Jag kan nu dö lycklig


Kommentarer
Postat av: SANIBO

nä, fyfan så jävla underbart :) sånt man lever för.

2010-04-10 @ 14:45:10
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Miranda Hårdrock

Fan vad gött! Konserter är ju livet när det är lyckat. Har själv velat se Bullet hur länge som helst men det har inte blivit av tyvärr..

2010-04-13 @ 09:04:27
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Ante! :P a.k.a din galna vän, Ante(bäst)

Ååh..:P(Avis) Jag lovar att kasta ut min trumpinne till dig när jag blir känd, så du kan fylla din vägg med ännu mer trumstockar.:P(bäst)

2010-04-13 @ 14:50:16
Postat av: Evelinn

Åh så jäkla nice att fånga plektrum från hcss <3! :D

2010-04-15 @ 18:22:20
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0