Come and die with the zombies in the moonlight

Written: 2009-03-02 @ 17:54:24
Hej igen :)
Har laddat ner en jävla massa bra musik nu, behövdes lite påfyllning i mapparna.. haha Jag har också bakat kladdig kladdkaka :) Det bara rinner om den så den blev perfekt!(y)
 Jag hade äntligen börjat få lite vårkänsla men sen när jag skulle gå till skolan igen snöade det! :< Som tur va så la det sig inte utan det försvann på en gång. Men i alla fall.... jag vill ha vår och sommar nu!!!

Hade bra, Ema \m/


[ Just nu: Pain - Zombie slam ]

Kommentarer
Postat av: Mona

Störtskön musiksmak du har! Äntligen har man hittat en jämlike i bloggvärlden!

/ Mona

2009-03-02 @ 19:29:02
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0