Burn all the small towns

Written: 2009-03-19 @ 09:32:09
Godmorgon :)
Nu har jag haft excel prov och det gick faktiskt bra. Mycket bättre än vad word provet gick :p
Idag skiner inte solen lika mycket som den gjorde igår, det blåser även jävligt mycket ute.. Vi får hoppas att solen dyker upp snart. I helgen ska det i alla fall bli strålande sol så det ser vi ifram emot :)

Den 28e blir det att gå ner till kulturhuset för att gå på Panic & Action Tour med Chemical Vocation, Adept och jönköpings stolthet Herbrightskies. Kanske inte min musiksmak men det blir trevligt, jag föredrar hellre sån här musik live än att sitta och lyssna på det.  Ska även försöka få lite snygga bilder.



Hade bra, Ema \m/
[ Just nu: Herbrightskies - Burn all the small towns ]

Kommentarer
Postat av: Antonia

hihi, jag ska ditt. :D

2009-03-19 @ 20:28:57
URL: http://antonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0