Beams of fire sweep through my head

Written: 2009-03-06 @ 20:05:12
hej igen :)
sitter vid sofis laptop nu och lyssnar på meshuggah.. tänkte lyssna in mig lite mer på alla metaltown band så man känner igen några låtar sen när man hör dom live. På dom låtarna jag har lyssnat på hittills är dom helt okej, inget halleluja band kanske men dom duger.

På två engelska lektioner i rad har vi kollat på en film, the man in the iron mask. Den var hur bra som helst! Jag har kommit på att jag gillar filmer som utspelar sig förr i tiden.. Kläderna är hur underbara som helst och jag tycker det är najs med killar som har långt hår ;) hahah..
Imorgon ska jag gå till hemmakväll för att se om dom har den där och isåfall ska jag hyra den för jag måste verkligen se den igen.

Hade bra, Ema\m/


Kommentarer
Postat av: Angelicaa

svar: Jo visst men de tär fortfarande irriterande. En gång fick jag mvg på ett prov och då var jag bara två poäng från alla rätt, då blev jag också sur ^^

2009-03-07 @ 10:24:34
URL: http://killerduck.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilken fin blogg du har



ska vi lägga till varandra i bloglovin?



Eller det lät konstigt jag lägger till dig så att jag inte missar något



Kram

2009-03-07 @ 12:43:26
URL: http://ellenbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0